Search results

Journal Article (2)

2007
Journal Article
Buhlmann, I.; Umiltà, C. A.; Wascher, E.: Response coding and visuo-motor transformation in the Simon task: The role of action goals. Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance 33 (6), pp. 1269 - 1282 (2007)
2006
Journal Article
Buhlmann, I.; Wascher, E.: Intentional pre-cueing does not influence the Simon effect. Psychological Research 70 (2), pp. 117 - 124 (2006)

Meeting Abstract (3)

2006
Meeting Abstract
Buhlmann, I.; Wascher, E.: Intentional pre-cueing does not influence the Simon effect. In Psychological Research, 70 (2), pp. 117 - 124. (2006)
2004
Meeting Abstract
Buhlmann, I.; Wascher, E.: Die Verarbeitung eines intentionalen cues in Simon Aufgaben: Beweise für den Einfluss perzeptueller Faktoren. In Experimentelle Psychologie. Beiträge zur 46. Tagung experimentell arbeitender Psychologen, p. 50. Pabst, Lengerich (2004)
Meeting Abstract
Buhlmann, I.; Wascher, E.: The processing of an intentional pre-cue in Simon tasks: Evidence for a perceptual influence. In Cognitive Neuroscience Society Annual Meeting Program, p. 154. Oxford University Press, Davis (2004)

Poster (3)

2004
Poster
Buhlmann, I.; Wascher, E.: The processing of an intentional pre-cue in Simon tasks: Evidence for a perceptual influence. Cognitive Neuroscience Society annual meeting, San Francisco, CA, USA (2004)
Poster
Buhlmann, I.; Wascher, E.: Die Verarbeitung eines intentionalen Cues in Simon Aufgaben: Beweise für den Einfluss perzeptueller Faktoren. 46. Tagung experimentell arbeitender Psychologen (TeaP), Gießen (2004)
2003
Poster
Buhlmann, I.; Wascher, E.: Der Einfluss von Hinweisreizen auf die Verarbeitung vertikaler Simon Aufgaben. 45. Tagung experimentell arbeitender Psychologen (TeaP), Kiel (2003)

Thesis - PhD (1)

2006
Thesis - PhD
Buhlmann, I.: Reaktionskodierung und visuo-motorische Transformation in Simon Aufgaben: Untersuchungen zum Einfluss von Handlungszielen und Training. Dissertation, Ludwig-Maximilians-Universität München, Germany (2006)
Go to Editor View