Poster (3968)

2000
Poster
Knoblich, G.; Jordan, J. S.: Constraints of embodiment on action coordination. 22nd Annual Meeting of the Cognitive Science Society, University of Pennsylvania, USA (2000)
Poster
Stenneken, P.; Aschersleben, G.; Cole, J.; Prinz, W.: Somatosensory feedback and the timing of movements: A tapping study with a patient revealing sensory deficits. Rhythm Perception and Production, Castleton, UK (2000)
Poster
Weinert, F. E.: Ziel-Perspektiven für eine nachhaltige Verbesserung des Lehrens, Lernens und Leistens in deutschen Schulen. Forum Bildung: Wissen schafft Zukunft, München (2000)
Poster
Vierkant, T.; Jovanovic, B.; Maasen, S.; Prinz, W.: The Ontogeny of Narrative Self and the Unity of Consciousness. Consciousness and Cognition Vol.9, No2, Part.2 (2000)
Poster
Aschersleben, G.; Müsseler, J.; Prinz, W.: Temporal dissociations in perception and action control. 27th International Congress of Psychology, Stockholm (2000)
Poster
Bach, P.; Knoblich, G.; Prinz, W.: Semantische und syntaktische Fehler in Handlungssequenzen. Institute of Phonetics, Ludwig-Maximilians-Universität München (2000)
Poster
Bekkering, H.: Tutorial: Action perception and imitation. Attention and Performance XIX, Kloster Irsee (2000)
Poster
de Maeght, S.; Knuf, L.; Prinz, W.: The human factor in ideomotor action. Summerschool Tutorials in Behavioral and Brain Sciences (TuBBS), Wörlitz (2000)
Poster
Goschke, T.: Implizites Lernen als Plastizität in domänenspezifischen Repräsentationssystemen. Universität Konstanz (2000)
Poster
Goschke, T.: Independent learning of spatio-motor and object sequences: Evidence for the modularity of implicit learning. 27th International Congress of Psychology, Stockholm, Sweden. (2000)
Poster
Jordan, J. S.; Stork, S.; Knuf, L.; Kerzel, D.; Müsseler, J.: Action planning affects spatial localization. Attention and Performance XIX: Common mechanisms in perception and action, Kloster Irsee (2000)
Poster
Jovanovic, B.: Self and other: Concepts of agents in early childhood. Summerschool Tutorials in Behavioral and Brain Sciences (TuBBS), Wörlitz (2000)
Poster
Knoblich, G.; Bach, P.; Prinz, W.: Erkennung von Reihenfolge- und Bedeutungsfehlern in Handlungssequenzen. Workshop des Max-Planck-Instituts für Neuropsychologische Forschung und des Max-Planck-Instituts für Psychologische Forschung, Leipzig (2000)
Poster
Knoblich, G.; Jordan, J. S.: Individual and joint coordination of conflicting actions. The mirror system and the evolution of brain and language, Hanse Wissenschaftskolleg, Delmenhorst (2000)
Poster
Koch, I.: Automatische und intentionale Aktivierung von Task Sets. Universität Würzburg (2000)
Poster
Maasen, S.: Chaotics: Ein Fall von Wissens(un)ordnung in der Wissensgesellschaft. Workshop Wissensgesellschaft: Transformationen im Verhältnis von Wissenschaft und Alltag, Universität Bielefeld (2000)
Poster
Müsseler, J.; Wühr, P.: Motorisch bedingte Interferenzen beim visuellen Enkodieren. Max-Planck-Institut für Neuropsychologische Forschung, Leipzig (2000)
Poster
Müsseler, J.; Wühr, P.: Response-evoked interference in visual encoding. Attention and Performance XIX: Common mechanisms in perception and action, Kloster Irsee (2000)
Poster
Nißlein, M.; Müsseler, J.; Koriat, A.: Orthographic variations of word shape and letter detection: Some evidence from German. 27th International Congress of Psychology, Stockholm (2000)
Poster
Nunner-Winkler, G.: Moralentwicklung bei Kindern. Veranstaltung des Gesamtelternbeirates der Ulmer Schulen, Ulm (2000)
Poster
Nunner-Winkler, G.: The development of moral motivation. Presentation of the Munich LOGIC study. 27th International Congress of Psychology, Stockholm (2000)
Poster
Pollok, B.; Müller, K.; Aschersleben, G.; Prinz, W.: Informational feedback in synchronization tasks: Do MEG data provide information about the basic mechanisms of KR? Summerschool Tutorials in Behavioral and Brain Sciences (TuBBS), Wörlitz (2000)
Poster
Pösse, B.; Hommel, B.: Binding of stimulus and response features after a task switch. Summerschool Tutorials in Behavioral and Brain Sciences (TuBBS), Wörlitz (2000)
Poster
Prinz, W.: Was soll bloß werden? Doctoral seminar, Tutzing (2000)
Poster
Weinert, F. E.: Lernen des Lernens. 1. Kongress des Forums Bildung: "Wissen schafft Zukunft", Berlin (2000)
Zur Redakteursansicht