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Meeting Abstract (1407)

2004
Meeting Abstract
Sänger, J.; Wascher, E.: Task switching and the nature of 'switch costs': An ERP study. In Journal of Psychophysiology, 18 (4), S. 225. (2004)
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Sänger, J.; Wascher, E.: Task switching and the pursuit of neurophysiological mechanisms in switch costs. In Psychophysiology, 41 (S1), S. S45. (2004)
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Sattler, C.; Meiser, T.: Erinnerbarkeit und Antworttendenz im Remember-Know-Paradigma. In Beiträge zur 46. Tagung experimentell arbeitender Psychologen, S. 218. Pabst Science Publishers, Lengerich, Germany (2004)
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Sattler, C.; Meiser, T.: Erinnerbarkeit und Antworttendenz im Remember-Know-Paradigma. In 44. Kongress der Deutschen Gesellschaft fuer Psychologie, S. 259. Pabst Science Publishers, Lengerich, Germany (2004)
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Schankin, A.; Wascher, E.: Attention and consciousness in change blindness paradigm. An EEG study. In Journal of Psychophysiology, 18 (4), S. 215. (2004)
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Schankin, A.; Wascher, E.: Die Bedeutung der Aufmerksamkeit für die bewusste Change-Detektion im Change Blindness Paradigma. In 44. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie. 100 Jahre Deutsche Gesellschaft für Psychologie, S. 301 - 302. Pabst, Lengerich (2004)
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Schankin, A.; Wascher, E.: Die Rolle der Aufmerksamkeit für die bewusste Entdeckung von Veränderungen im Change Blindness Paradigma. In Experimentelle Psychologie. Beiträge zur 46. Tagung experimentell arbeitender Psychologen, S. 221. Pabst, Lengerich (2004)
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Schankin, A.; Wascher, E.: What do we become aware of? An EEG study of attention and change blindness. In Psychophysiology, 41 (S1), S. S46. (2004)
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Schenck, W.; Möller, R.: Sensomotorische Koordination zur Steuerung sakkadischer Augenbewegungen bei einem Roboter-Kamerakopf. In Experimentelle Psychologie. Beiträge zur 46. Tagung experimentell arbeitender Psychologen, S. 222. Pabst, Lengerich (2004)
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Schubotz, R. I.; Tewes, A.; Wolfensteller, U.; von Cramon, D. Y.: Repetitive transcranial magnetic stimulation (rTMS) over dorsal premotor areas interfered with visuospatial attention. In Klinische Neurophysiologie, 35, S. 196. (2004)
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Schubotz, R. I.; von Cramon, D. Y.: Anterior-posterior functional gradient within premotor fields: fMRI on memory-driven versus stimulus-driven sequencing. In NeuroImage, 22 (Supplement 1), S. 33. (2004)
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Schubotz, R. I.; von Cramon, D. Y.: Memory-driven versus stimulus-driven sequencing: fMRI reveals an anterior-posterior functional gradient in premotor cortex. In Beiträge zur 46. Tagung experimentell arbeitender Psychologen, S. 235. Pabst Science Publisher, Lengerich (2004)
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Schubotz, R. I.; von Cramon, D. Y.: Motor areas serve attention: Functional Magnetic Resonance Imaging on memory-driven versus stimulus-driven sequencing. In Klinische Neurophysiologie, 35, S. 195. (2004)
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Schuch, S.; Koch, I.: Der Einfluss von Aufgabenwechsel auf motorische Prozesse. In Experimentelle Psychologie. Beiträge zur 46. Tagung experimentell arbeitender Psychologen, S. 236. Pabst, Lengerich (2004)
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Sebanz, N.: Zwei im Kopf: Handlungs- und Aufgabenrepräsentation beim gemeinsamen Handeln. In 44. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie. 100 Jahre Deutsche Gesellschaft für Psychologie, S. 67. Pabst, Lengerich (2004)
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Sebanz, N.; Knoblich, G.; Koch, I.; Prinz, W.: How two share a task: Co-representing S-R mappings. In Abstracts of the Psychonomic Society, 9, S. 73. (2004)
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Siebörger, F. T.; Ferstl, E. C.; von Cramon, D. Y.: Making sense of nonsense texts: An fMRI study on coherence building via strategic inference processes. In NeuroImage, 22 (Suppl. 1), S. CD - ROM. (2004)
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Skokaj, D.; Graf, M.; Dahl, C.; Leonardis, A.: On categorization in human and machine. In Digital imaging in media and education. 28th workshop of the Austrian Association for Pattern Recognition (OAGM/AAPR), S. 245 - 257. Österreichische Computer Gesellschaft, Wien (2004)
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Springer, A.: Der Einfluss von Selbstwissen auf die „Kontextabhängigkeit“ der Informationsverarbeitung. In 44. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, S. 80. Papst Science Publishers., Lengerich (2004)
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Springer, A.; Hannover, B.: What is „me“ determines how „I“ think. The influence of independent and interdependent self-construals on information processing. In Self-Construal, Motivation and Identity. Where to from here? Third International Biennial SELF Research Conference, S. 42. Trigger, Berlin, Germany (2004)
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