Suchergebnisse

Poster (37)

1999
Poster
Kerzel, D.: The role of eye movements in judged displacement of a moving target. XIth Conference of the European Society for Cognitive Psychology, Gent, Belgium (1999)
Poster
Kerzel, D.; Bekkering, H.: Motor activation from visible speech: Evidence from stimulus-response compatibility. Tutorials in Behavioral and Brain Sciences (TuBBS): Summerschool Neurocognitive Foundations of Perception and Action, Ohlstadt (1999)
Poster
Kerzel, D.; Bekkering, H.: Eine motorische Interpretation des McGurk-Effekts: Evidenz aus einem Reaktionszeitparadigma. 41. Tagung experimentell arbeitender Psychologen, Leipzig (1999)
1998
Poster
Kerzel, D.; Bekkering, H.; Wohlschläger, A.; Prinz, W.: Action-effect relationships in event perception. 39th Annual Meeting of the Psychonomic Society, Dallas, TX (1998)
Poster
Kerzel, D.; Bekkering, H.; Wohlschläger, A.: Imitation von Bewegung ist effektorientiert. 40. Tagung experimentell arbeitender Psychologen, Marburg (1998)

Lehrmaterial (7)

2001
Lehrmaterial
Kerzel, D.: Experimentalpraktikum. Vorlesung: Laboratory Course, Ludwig-Maximilians-Universität Muenchen, 2001-10 - 2002-02
Lehrmaterial
Kerzel, D.; Rieger, M.: Statistik fuer Nebenfachstudierende (Vorlesung). Vorlesung: Lecture, LMU Muenchen, 2001-10 - 2002-02
Lehrmaterial
Rieger, M.; Kerzel, D.: Statistik fuer Nebenfachstudierende (uebung). Vorlesung: Tutorial, LMU Muenchen, 2001-10 - 2002-02
Lehrmaterial
Kerzel, D.: Einführung in die Experimentelle Psychologie (Begleitseminar zur Vorlesung). Vorlesung: Lecture, Ludwig-Maximilians-Universitaet Muenchen, 2001-04 - 2001-07
Lehrmaterial
Kerzel, D.: Lernen und Motivation. Vorlesung: Lecture, Technische Universität München, 2001-04 - 2001-07
Lehrmaterial
Kerzel, D.; Muesseler, J.: Statistische Methoden für Nebenfachstudierende. Vorlesung: Lecture, Ludwig-Maximilians-Universität München, 2001-04 - 2001-07
2000
Lehrmaterial
Koch, I.; Kerzel, D.: Literaturseminar fuer Doktoranden. Vorlesung: Seminar, Ludwig-Maximilians-Universität München, 2000-10 - 2001-02
Zur Redakteursansicht