Poster (3968)

2000
Poster
Hany, E. A.: Zur Dimensionalität kognitiver Geschwindigkeits-Veränderungen im Alter. 42. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena (2000)
Poster
Jovanovic, B.: Agent-concepts and the self throughout intentional development. 9th Annual Meeting of the European Society for Philosophy and Psychology, Salzburg, Austria (2000)
Poster
Kerzel, D.; Müsseler, J.; Stork, S.; Neggers, S. F. W.: The mislocalization of the final position of a moving target: An error in memory and/or perception? 1st International Workshop on Representational Momentum, Max-Planck-Institut für Biologische Kybernetik, Tübingen (2000)
Poster
Koch, I.: Der Einfluss inzidentell erworbener Aufgabenantizipationen auf die Kosten beim Aufgabenwechsel. 42. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena (2000)
Poster
Müsseler, J.; Stork, S.; Kerzel, D.: Mislocalization of the initial position of the moving stimulus. 1st International Workshop on Representational Momentum, Max-Planck-Institut für Biologische Kybernetik, Tübingen (2000)
Poster
Nißlein, M.; Müsseler, J.: Variationen der Wortform: Ein Beitrag zur Erklärung des Missing Letter Effekts. 42. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena (2000)
Poster
Nunner-Winkler, G.: Die Entwicklung moralischer Motivation. Präsentation der Münchner LOGIK-Studie. 42. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena (2000)
Poster
Nunner-Winkler, G.: Von Selbstzwängen zur Selbstbindung. Gute Gesellschaft? Zur Konstruktion sozialer Ordnungen, Köln (2000)
Poster
Pösse, B.; Hommel, B.: Bindung von Reiz- und Reaktionsmerkmalen unter Aufgabenwechsel-Bedingungen. 42. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena (2000)
Poster
Prinz, W.: Nachahmung: Theoretisches und Experimentelles. Kolloquium, Universität Dortmund (2000)
Poster
Stork, S.; Müsseler, J.; Knuf, L.; Jordan, J. S.: Aufgabenabhängige Lokalisation am Bewegungsende. 42. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena (2000)
Poster
Waszak, F.; Hommel, B.; Allport, A.: Item-specific and semantic priming in task-switching. 42. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Jena (2000)
Poster
Weinert, F. E.: Vorstellungen von gutem Unterricht. Tagung des Oberschulamts Stuttgart "Vorstellungen von gutem Unterricht", Stuttgart (2000)
Poster
Wohlschläger, A.: Imitation im Vorschulalter. Symposium Talent im Sport, Potsdam (2000)
Poster
Caspi, A.; Wohlschläger, A.: The role of attention in sensorimotor synchronization. 8th Workshop on Rhythm Perception and Production, Losehill Hall, Castleton, UK (2000)
Poster
Drewing, K.; Hennings, M.; Aschersleben, G.: Reduced timing variability by bimanual coupling: The contribution of sensory information. Rhythm Perception and Production Workshop (RPP), Castleton, UK (2000)
Poster
Flach, R.; Knoblich, G.; Prinz, W.: Synchronizing with self- and other-generated action effects. Summerschool Tutorials in Behavioral and Brain Sciences (TuBBS), Wörlitz (2000)
Poster
Kerzel, D.: The time course of perceptual momentum. 23rd European Conference on Visual Perception, Groningen, The Netherlands (2000)
Poster
Knoblich, G.; Jordan, J. S.: Constraints of embodiment on action coordination. 22nd Annual Meeting of the Cognitive Science Society, University of Pennsylvania, USA (2000)
Poster
Stenneken, P.; Aschersleben, G.; Cole, J.; Prinz, W.: Somatosensory feedback and the timing of movements: A tapping study with a patient revealing sensory deficits. Rhythm Perception and Production, Castleton, UK (2000)
Poster
Weinert, F. E.: Ziel-Perspektiven für eine nachhaltige Verbesserung des Lehrens, Lernens und Leistens in deutschen Schulen. Forum Bildung: Wissen schafft Zukunft, München (2000)
Poster
Vierkant, T.; Jovanovic, B.; Maasen, S.; Prinz, W.: The Ontogeny of Narrative Self and the Unity of Consciousness. Consciousness and Cognition Vol.9, No2, Part.2 (2000)
Poster
Aschersleben, G.; Müsseler, J.; Prinz, W.: Temporal dissociations in perception and action control. 27th International Congress of Psychology, Stockholm (2000)
Poster
Bach, P.; Knoblich, G.; Prinz, W.: Semantische und syntaktische Fehler in Handlungssequenzen. Institute of Phonetics, Ludwig-Maximilians-Universität München (2000)
Poster
Bekkering, H.: Tutorial: Action perception and imitation. Attention and Performance XIX, Kloster Irsee (2000)
Zur Redakteursansicht